aiden

aiden konserter är den bästa medicinen en människa kan få! och att sedan träffa dem efteråt är bara extra vitaminer för min del. Aiden är ett sådant bra liveband tack vare deras energi och deras kontakt med publiken. De bjuder på sig själva och och de är inga andra än sig själva heller. jag ska inte4 vara för posetiv och bara snacka om bra saker om dom för det finns naturligtvis negativa saker om dem också. Som tex stod inte deras nya album upp till de förväntningarna jag hade (missförstå mig inte nu jag älskar KNIVES! albumet, men absolut inte det bästa), men jag älskar aiden och det kommer jag nog alltid att göra. och jag vill ha mer konserter av dem nu!

25 oktober-08 @ Klubben, sthlm


åh vad jag älskar Electric light Orchestra! gamal musik i mitt hjärta ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0