harry potter eller vårfest?

Det är klart att jag ska gå på vårfesten, men jag funderar på om jag ska se lite harry potter eller börja duscha och så.. Är så jäkla trött, orolig och illamående så jag vet inte riktig vad jag håller på med. eller en sak är jag helt säker på och det är att jag lyssnar på HIM. närmare bestämt låten Bleed well, som jag älskar djupt och innerligt.
rädslan ikväll är att jag dyker upp och så är ingen där, utan att jag får stå där själv och vänta. ska mamma med? ska man gå dit själv? jag fattar ingenting. har ingen aning om vad som kommer hända överhuvudtaget. vill nästan bara få det överstökat. i morgon så ska vi städa och tydligen lira innebandy mot lärarna, hallå?! INNEBANDY!?! förra året var det iallfall brännboll mot varandra. föredrar brännboll! det är så befriande på något vis.
Snart är allt över då! fan vad otroligt snabbt tiden har gått.. nyss började jag med mina glashyttekompisar på kvarnberget, i 3:an alltså! minns allt som om att det var igår.. och nu är grundskolan slut. jag behöver igentligen inte gå nå mer i skolan. jag kan hoppa av och vara arbetslös hela mitt liv.. nej vilken mardröm. att sitta hemma och inte göra något alls skulle defenetivt ge mig panik och ångest så det bara skriker om det. JAG SKA ÄGA VÄRLDEN!

ska aldrig cykla till gullnäs nåmer. trasigthjärta.
 

Kommentarer
Postat av: Kira

Tack och lov, sommarlov, det behövs nu, och vi kommer ses i sommar, jag längtar <3

2009-06-11 @ 09:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0