im not fucking around

Did you stand too close to the fire?
Like a liar looking for forgiveness from a stone

På fredag smäller det! högstadiet slutar och jag kan börja om på något alldeles nytt. frihet överhuvudtaget kommer bli så sjukt uppskattat, jag har väntat och framförallt längtat i minst i ett halvår på sommarlovet. Nu förutom sommarlovet så väntar jag på att That 70's show ska börja, älskar det! tycker att de är så härliga karaktärer allihopa och jag skrattar varje gång foreman är sådär "småkaxig" mot sin pappa, haha! nog om det..
I morgon står vårfesten högst upp på listan. Eftersom att jag färgade håret liite för mörkt så har hela min inspiration till at vara en 50-tals bitch försvunnit. Men ska kö på den idén iallfall eftersom att jag inte har någon annan. I morgon blir det oxå gullnäsgården för hela slanten. Sola och bada tror jag att det blir!
Jag drabbas av trötthet nästan 24/7 nuförtiden. Som tex om jag sitter stilla för länge så vill jag fem minuter senare bara slänga mig ner i sängen och sova, och det skulle inte fungera eftersom jag inte kan vända helt och hållet på dygnen nu när det inte har varit lov. Men i sommar blir det nog en annorlunda dygnsrytm. Ska försöka klara av att vara vaken i 72 timmar. Det låter kanske galet! men jag ska klara det!! men det får bli efter peace and love och allt.
Just nu sitter jag och glyssnar på green day och jag har fortfarande inte fattat att jag ska se dom i Oktober, ståplats tillsammans med cecilia. fucking ståplats! jag ska stå långt fram och se in i billie joe's ögon har jag bestämt. green day har varit skaparna av min existens, skulle jag faktist vilja påstå. mitt självförtroende jag hade då byggdes upp med hjälp av dom. låter så löjligt att säja så, men det är faktist så. och de presenterade mig till en helt ny värld, alltså musikens värld! oj det lät ännu löjligare så jag ska bara sluta nu
JAG VILL HA MINA BETYG NU! har jag 250p så kommer jag absolut in på sam engelska! JAG BEHÖVER DET!


<3

Kommentarer
Postat av: cecilia

-kommentar till din kommentar; jo det ligger nått i det. men på nått konstigt sätt var den bra endå.. xO



-kommentar; dom presenterade "bra musik" till mig. det var dom som fick mig att börja lyssna på rock i huvudtaget. tänk om dom inte funnits. då hade jag säkert varit nån...i don't know what o:

FAN va kul de ska bli att se dom :* <3

2009-06-09 @ 20:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0