man tröttnar aldrig. not..

Idag är det övernattning för alla niorna på skolan. Jag har varken ork eller vilja till det. Kylan utomhus fick mig att stanna hemma även om mary fay spelade nere på stan. Alltså det finns ingenting kvar i mig just nu, förutom luft. jag är ett skal utan inre organ. Känns lite skumt faktist att jag till och med är tom på känslor. en känslokall bitch kan alla få kalla mig.

Jag älskar mitt hus! jag älskar elden pappa fixar iordning i vår öppna spis i vardagsrummet, varej kväll. Jag får in den lite mer gamlare känslan då. Men hur mycket vi än försöker så kommer vi aldrig komma tillbaka till 60-talet. Jag gjorde för ett tag sen ett SO-arbete om John Lennon, en man jag beundrar väldigt mkt. Hela hans livstil inspirerar mig till att skriva poesi, att kämpa mot orättvisor och krig och självklart att vara avslappnad och flummig som en hippie. Det är bla hans Hippieperiod som vill dra mig tillbaka till 60-talet. Att leva på kramar och solsken har inte jag något emot.

ta cykeln, göra någonting udda och leva utav bara satan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0