nästan sista veckan

The youth is starting to change,
are you starting to change?

jag känner mig tom men ändå så full av substantiv och känslor som jag inte vet vart jag ska lägga dem, allting väller över mig just nu, både posetivt och negativt, men jag vet inte om jag orkar något mer av det sistnämnda. ska försöka att deal'a med det senare men just nu är jag så slut  att bara gud vet vad, och att det vackra vädret börjar avta gör ju inte saken bättre.. eller har jag fel på den punkten? jag menar håller solen på att försvinna?

ingen förstår min lycka av att sluta skolan och sedan börja på något nytt!
vem vet, sedan kanske jag flyttar till borlänge..



Kommentarer
Postat av: ellen

anna. ingen i min klass är så glad som jag över att vi snart slipper skiten. alla sitter och gråter och minns och blablabla, men jag minns bara tiden med er. och den har jag redan sörjt klart, iallafall nästan.

gymnasiet känns så jäkla välbehöveligt, fräscht och nytt och är nog min livlina i höst.

så jag känner som du.

2009-06-02 @ 22:21:15
URL: http://rekis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0