peace, love and understanding

jag har haft ont i huvudet ända sedan i går kväll då jag tvingades att gå och lägga mig! Nu sitter jag här och försöker få mitt huvud att slappna av till Queens underbara låtar och sound. im just trying to bring peace into my head!
Idag är alltså den första dagen på sommarlovet, herregud vad skönt detta lov kommer bli. Emma kommer om typ en vecka eller något och sedan drar peace and love igång och det ska bli så himla fräsigt att få gå på det igen. älskar stämningen där, eller igentligen är den väl inte så speciell men det är nog det att jag gillar festivalkänslan överhuvudtaget.

idag ska jag nog burra ner mig i soffan och kolla på lite filmer och bara slappna av i huvudet, för att vara ärlig så blir jag orolig för att det är trycket i huvudet som gör så ont. och då tänker jag självklart på att jag håller på att få en propp i huvudet, men ska inte tänka så igentligen men nu är det så. filmerna kanske får mig att tänka på lite annat. åh jag känner mig lite sådär patetisk, hehe.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi kommer ha det så himla kul! :) <3

2009-06-15 @ 14:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0