summer lovin'

idag ska jag tamefan stor städa rummet! skiten tynger ner hela mig och jag måste få något gjort idag. Nu sitter jag här och vrål lyssnar på Bon Jovi. helt sjukt vad bra gammal/nygammal musik är. min största önskan (förutom att kunna trolla och kunna ta hand om tiden) är att jag var född på 60-talet så att jag fick uppleva all bra musik när den var som mest inne!
Nu är det alltså sommarlov, eller det kanske börjar på måndag? känns iallfall otroligt konstigt, men skönt. men jag vill till skolan på måndag. nej det vill jag inte men ändå. "YOU GIVE LOVE A BAD NAME" oj vad kom det ifrån.

detta är från någon hamn i göteborg som jag tog förra sommaren. jag gick där med pappa och cecilia i väntat på att min bror och hans kompis skulle bli klara med metal town, haha! men den vecka var så otroligt mysig. började hemma hos emma och sedan var det west coast riot, se på skräckfilm samt "Click" (som är världens sorgligaste film) sedan åkte jag och cecilia med pappa, emil och hans kompis ut till en liten stuga där vi sov en natt och sedan åkte vi hem. väldigt mysigt! vill gärna åretuppleva allt det igen.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Den där helgen var extra kul, speciellt konserten! ^^

2009-06-14 @ 23:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0