första inlägget.. dårå

Det är ett så otroligt underbart väder ute. Solen som steker tillsammans med små små vindpustar som svalkar en där man ligger på gräsmattan med en Harry Potter-bok i högsta hugg. Jag älskar Harry Potter, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Magin är bara helt fantastisk, ibland får jag känslan av att vi verkligen lever i magins värld och att runt omkring oss går det små trollkarlar som kämpar för att deras identitet inte ska bli avslöjad. Jag är 16 år och om jag hade vart en häxa så skulle detta år bli mitt sista på hogwartsskola för häxkonster och trolldom, men jag fick aldrig ett brev när jag var elva.. även hur mkt jag vänta och vänta så kom det aldrig. kanske är jag inte en av dem helt enkelt. men nåväl. tillbaka till verkligeheten!

två veckor kvar av grundskolan. sedan lämnar jag västra (den påminner till utseendet om hogwarts tkr jag) och det ska bli mer än underbart att få ett lov utan stress och oroligheter. Jag ska ligga på rygg i gräset på en filt, precis som jag gjort idag, och bara andas in lukten utav frihet och välmående.
Jag blir hemma utan några konstigheter de två första veckorna, men sedan drar peace and love igång och efter det följer jag med min käre vänn Emma till göteborg, Sveriges framstjärt :)

over and out, PEACE!


Kommentarer
Postat av: Mina

jag tänker följa din blogg! :D

älskar sättet du skriver på.

<3

2009-05-31 @ 20:18:37
URL: http://airtraffic.devote.se
Postat av: petra

väntar fortfarande på brevet som aldrig kom när jag var 11.. <3

2009-05-31 @ 20:24:36
Postat av: micaela

anna har en blogg :) den tänker jag följa vare sig du vill det eller inte<3

2009-06-01 @ 14:18:47
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0